loading...
مطالب مربوط به دروس حسابداری
آرمان نعمتی بازدید : 3591 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (2)

با توجه به خواسته دوستان و تعدادی که موفق به نوشتن جزوه درس استاد توسکی نشده اند در لینک زیر جزوه درس قرار داده شده و همچنین حل صحیح تمرین .

تمرین ها توسط استاد توسکی تایید شده .


 جلسه 1 : دانلودفایل  از  pico file

 

جلسه 2 : دانلودفایل   از  picofile

 

جلسه 3: دانلود   از   picofile
 

فصل 4: دانلود از pico file

 

 

 

 

فصل5:دانلود ازpicofile

فصل 6: دانلود از picofile

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کورش مصفا در تاریخ 1394/12/12 و 8:28 دقیقه ارسال شده است

سلام
امید دارم خوب باشید
قبل از هر چیز تشکر خودم رو بابت جزوه کاملتون اعلام میکنم
کلاس های من (حسابداری دولتی 2
تازه شروع شده اما متاسفانه استاد خوبی ندارم
جلسه اول مبانی حسابداری تدریس کرد که اصلا متوجه بدلیل ضعف استاد در تدریس متوجه نشدم تا اینکه جزوه شمارو دیدم
آیا میتونم سر فصل هایی که واسم تدریس میکنن اعلام کنم و از شما کمک بخوام؟
مرسی
کورش مصفا
پاسخ : سلام منم تا جای که بتونم در خدمتم

این نظر توسط سمیه مرادی در تاریخ 1394/09/02 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی ممنون زحمت زیادی کشیدیت
لطفا حل مسائل جلسات بعدی رو هم بذارید
پاسخ : سلام خانوم مرادی حتما میذارم فقط چون استاد گفته بذار اول دانشجوها خودشون حل کنن بعد ۲ هفته بذار


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 787
  • بازدید کلی : 37,899